Praha se poslední týdny již plní předvolební propagandou nejrůznějších stran a hnutí. Na tom by nebylo nic špatného, pokud by mnoho ze současných zastupitelů, starostů a dokonce i sám primátor ke kampani nezneužívali veřejný rozpočet. Osobní reklama účelově před volbami na účet rozpočtu MČ nebo Prahy mi přijde absolutně nemorální. Podívejme se společně na pár příkladů…
Praha 11 – Dalibor Mlejnský a jeho nové politické uskupení si dělá reklamu prakticky každý den denní rutinou starosty. Z jeho každodenních pracovních povinností starosty jsou pečlivě pořizovány fotografie, které jsou následně PR specialisty přebírány pod logem jeho hnutí na Facebooku, v mediích a dalších bulettinech:
Primátor Hudeček zneužívá dokonce magistrátní rozpočet na outdoorovou kampaň:
Víte o dalších podobných případech? Pošlete mi je prosím, budu za ně moc rád 🙂